Konkurs na stanowisko asystenta
Opublikowano 14 czerwca 2012 rokuNa podstawie paragrafu 78 i 89 Statutu Uniwersytetu Gdańskiego Dziekan Wydziału Ekonomicznego za zgodą Rektora Uniwersytetu Gdańskiego ogłasza konkurs na stanowisko asystenta w Katedrze Mikroekonomii
Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają warunki określone w Ustawie Prawo o Szkolnictwie Wyższym z dn. 27 lipca 2005 roku (Dz.U. nr 164, poz.1365, z późn. zm.)
Wymogi:
- ukończone studia magisterskie o profilu ekonomicznym;
- pożądane ukończone studia na kierunku ekonometria;
- znajomość co najmniej jednego języka obcego na poziomie nie niższym niż C1,
- potwierdzona certyfikatem językowym;
- umiejętność pracy na komputerze;
- predyspozycje do pracy naukowej i dydaktycznej;
Wykaz wymaganych dokumentów:
- oświadczenie o spełnianiu wymogów określonych w art. 109 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata dla potrzeb niezbędnych dla realizacji postępowania konkursowego (zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych j.t. Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.);
- wniosek o zatrudnienie skierowany do JM Rektora UG;
- życiorys i kwestionariusz osobowy (formularz do pobrania ze strony http://www.ug.edu.pl/pl/strukturaug/pokaz_jedn.php?id_jedn=23 );
- potwierdzone kopie dokumentów (dyplomu) stwierdzających uzyskanie tytułu zawodowego magistra;
- oświadczenie, iż w przypadku zatrudnienia na Uniwersytecie Gdańskim po przeprowadzonym postępowaniu konkursowym, Uniwersytet Gdański będzie dla kandydata podstawowym miejscem pracy;
- Kandydat może także złożyć list rekomendacyjny od profesora znającego jego dotychczasowe dokonania badawcze i organizacyjne.
Termin i miejsce składania dokumentów: do 16.07.2012 r.
Uniwersytet Gdański, Wydział Ekonomiczny, Katedra Mikroekonomii, p. 112,
ul. Armii Krajowej 119/121; 81-824 Sopot,
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi: 17.07 2012 r.
Dziekan Wydziału Ekonomicznego
Prof. dr hab. Krzysztof Dobrowolski