Zastępca Przewodniczącej Komisji ds. Etyki Badań Naukowych UG, członkini Uczelnianej Komisji Dyscyplinarnej ds. Doktorantów (pozostałe - w zakładce INNE)
Przykłady tematów prac magisterskich, napisanych pod moim kierunkiem:
"Sposoby perswazji oraz manipulacji w komunikacji marketingowej"
"Piękno niedoskonałe - łamanie stereotypu kobiecego wizerunku w przekazach reklamowych"
"Różnice w formułowaniu przekazów reklamowych w sporcie na przykładzie firmy Nike"
"Uwarunkowania decyzji zakupowych podejmowanych przez przedstawicieli POKOLENIA Z"
"Kampania negatywna jako narzędzie wykorzystywane w marketingu politycznym"
"Nawyki żywieniowe popularyzowane w działaniach promocyjnych skierowanych do dzieci i młodzieży"
"Uwarunkowania rozwoju rynku polskich niezależnych wytwórni fonograficznych"
"Wywoływanie silnych emocji jako technika perswazji w reklamie społecznej"
"Problemy nieuczciwej konkurencji i własności intelektualnej w promocji"
"Osobowość marki jako wyraziciel tożsamości jej odbiorcy"
"Celowe eksponowanie wady produktu w procesie komunikacji marketingowej"
"Sprzedaż osobista jako element promocji usług bankowych"
"Polityka cenowa w usługach hotelarskich w Polsce"
"Rozwój technologii mobilnych i ich zastosowanie w marketingu"
"Rola marketingu w zarządzaniu projektami międzynarodowych wydarzeń kulturalnych"
"Społeczna odpowiedzialność biznesu a kreowanie przewagi konkurencyjnej"
INTERNATIONAL BUSINESS
"Financial and non-financial motivation in the workplace"
"The influence of natural disasters on world economy"
"GMO in contemporary agriculture - dimensional analysis"
"The role of distribution and communication channels in retail banks in Poland"
"The airline world market in a passenger transport with a special attention to Spain"
"Marketing aspects of the real estate market in the international environment"