dr Marek Reysowski
Kariera
- Od 2006 adiunkt w Zakładzie Marketingu na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Gdańskiego
- 2006 - stopień naukowy doktora (rozprawa doktorska: "Strategia przedsiębiorstwa handlowego w obliczu przemian w sferze handlu detalicznego w Polsce")
- 1997-2006 - asystent w Zakładzie Marketingu na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Gdańskiego
- 1993-2002 - studia wyższe na Uniwersytecie Gdańskim, Wydział Prawa i Administracji, specjalność: Prawo (praca magisterska: "Prawne aspekty promocji w ustawodawstwie polskim")
- 1995-1996 - studia wyższe w Ecole Supérieure de Commerce de Chambéry we Francji (Wyższa Szkoła Biznesu)
- 1991-1997 - studia wyższe na Uniwersytecie Gdańskim, Wydział Ekonomiczny, specjalność: Handel Zagraniczny (praca magisterska: "Zastosowanie panelu dystrybutorów jako metody badań marketingowych")
Publikacje
Zainteresowania
- Strategia przedsiębiorstwa
- Efektywność i skuteczność działalności marketingowej
- Dystrybucja produktów
- Prawo w marketingu
Inne